Bilder från Almdalen

Hemma på fastlandet och vill dela med mig lite bilder från Almedalen 2008. Jag var som skrivet där som en av cirka tjugo volontärer för Rättvisemärkt.

"Får jag bjuda på en kopp Rättvisemärkt kaffe?"

Välbesökt debatt: "Hur skapar vi en rättvis klimatmärkning?". Representanter från Rättvisemärkt, Svanen, KRAV, Naturskyddsförningen och Miljöstyrningsrådet debatterade.

Utvärderingsmöte i tältet för Rättvisemärkt volontärerna efter dagens aktiviteter.
Vi gillar att klä oss likadant!



Rättvis modevisning på onsdagkvällen med idel kändisar på röda mattan iklädda schyssta kläder av ekologisk och Rättvisemärkt bomull bland annat. Birgitta Ohlson, Alexandra Charles, Wanja Lunby-Wedin, Maria Wetterstrand, Ulla Skoog med flera gick på catwalken, Mycket lyckat!

Detta är Almedalen!

Fint besök från Stockholm; Vasa Gospel! MItt på stora torget i Visby.

Varje kväll talar en politiker i Almedalen kl.19.00. Denna bild är såklart tagen under Göran Hägglunds tal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback