Björkarnas stad och äpple

Har varit i björkarnas stad under långhelgen för möte med arbetsgruppen Schysst Konsument. Mycket givande och bra möte. Kul med nya tillskott i arbetsgruppen. Kul att det är så mycket som händer! För mig blir det nog troligen det sista fysiska mötet med Schysst Konsument. 5 år tror jag att jag har varit med i arbetsgruppen.

Umeå var en fin stad.
Spännande upplevelse att åka nattåg, måste jag säga. Mycket trångt var det och att dela vagn och kupé med typ 50 ungdomar som hade varit på ett fritidsgårdsmöte var minst sagt omväxlande.

I dag åt jag ett äpple från Sydafrika. Hur många mil har det färdats hit liksom? Tänkte äta äpplen från Sverige i fortsättningen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback