Färdig sökt

Gjorde de sista intagningsproven till musikhögskolan i måndags och tisdags.
På måndagen var det gehörs- och satslära.
Tisdag musikaliskt hantverk samt gruppledning.
Är nog mest nöjd över vad som producerades på tisdagen.
Jag var först ut och fick börja med att spela orgel. Vi gick i väg jag och juryn till ett annat hus och där fick jag en liten stund ensam med orgeln innan de kom in och störde.

I första hand sökte jag musiklärarutbildningen med körinriktning, men där gick jag inte vidare. Inte så jätteförvånande kanske eftersom de tar in 1-2 pers. per termin.
Musiklärarutbildningen får man inte svar om förrän i slutet av april.

Det som var kul med hel cirkusen var i alla fall att träffa många gamla Betelvänner som sökte till eller går på musikhögskolan i Stockholm, många hade jag inte sett sedan avslutningen på Betel i juni 2005.

Det var nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback