Besked

I torsdags kom brev från musikhögskolorna i Stockholm, Malmö, Örebro och Göteborg.

Det var kul att öppna de kuverten för jag kom in överallt!

Samtidigt är det mycket som lockar inför hösten, så det ser ut som om även denna sommar blir en sommar av bön och ångest. =)

I övrigt har Ekolådan anlänt till familjens Muncks residens. Fantastisk kombination av ekologiska grönsaker och frukt. En sak är säker: Det lukar bättre, smakar bättre, ser vackrare ut och känns bättre än besprutad frukt.

Kommentarer
Postat av: Micha

Ohh.. EVA!!! =D=D=D

Postat av: Vickan

Grattis till att du kom in Eva! Kul! Även om det är svårt att göra val... Jag vet inte heller vad jag ska göra till hösten =/
Familjen Notini har också Ekolådan förresten. Den är alltid full av jättefina saker :) Ska tipsa mina föräldrar om den också!

2007-05-11 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback